Warning: Declaration of ET_Theme_Builder_Woocommerce_Product_Variable_Placeholder::get_available_variations() should be compatible with WC_Product_Variable::get_available_variations($return = 'array') in /var/www/vhosts/bene-for-you.com.ua/bene-for-you.com.ua/public/wp-content/themes/Divi_/includes/builder/frontend-builder/theme-builder/WoocommerceProductVariablePlaceholder.php on line 135
День 14. Благодійний ярмарок - То є добре
Я на зв'язку! Звертайтеся - 0995578393 (моб, viber) Bene.for.you@gmail.com

Як організувати та провести благодійний ярмарок?

Раніше, я такі заходи бачила лише в американських фільмах, і вважала, що в нашій країні немає сенсу такого робити, бо і так ніхто туди не прийде. Але, думати – це одне, а зробити і перевірити все на власному досвіді – це вже зовсім інше.

Тому розповім Вам як нам вдалося це зробити, і що для цього потрібно.

  1. Чітка мета. 

Так от. Спочатку повинна бути поставлена чітка мета: для чого потрібні гроші і як Ви їх плануєте використати. Мета може бути будь-якою, головне, щоб вона була важливою не лише для Вас, а й для мешканців Вашого населеного пункту. Тоді, пояснюючи людям проблему, яку намагаєтеся вирішити, або загальну причину для чого ви тут зібралися, Ви створюєте довіру до Вашої організації. Знаючи, для чого потрібні кошти, люди легше розлучаються з грошима, натомість отримуючи необхідну річ.

Приклад.  В селі Бене, Берегівського району Закарпатської області діє благодійний фонд “Бене”, на базі якого було створено жіночий клуб “Бенянські персики”. Тепер всі заходи в селі ми проводимо спільно, від чого виграють всі мешканці села.

Ми провели вже 3 благодійних ярмарки. Метою перших двох була організація дитячого свята в с. Бене. Метою ж третьої ярмарки була організація різдвяного вечора для людей похилого віку.

Так, запрошуючи людей відвідати ярмарок, ми висвітлювали мету, з якою його проводимо, і нам вдалося назбирати необхідну суму за неповний робочий день.

2. Що продавати?

Продавати на ярмарку можна будь що, від домашньої випічки до побутової техніки. Найкраще продаються м”які іграшки та дрібні предмети для прикраси інтер”єру, також книги, дитячі речі. Ми ж мали все це, але основним нашим товаром став одяг. Звичайний одяг, який комусь не підійшов за розміром, або просто вже набрид, або той, який просто лежить у шафі без діла – і вдягати не хочеться, і викинути шкода. Єдиною умовою є те, щоб одяг був у гарному стані – не розтягнутий, не брудний, не дірявий, такий, щоб захотілося на себе одягнути.

img_20161021_104017

Отже, всі речі, які Вам особисто вже не приносять радості, можна сміливо виставляти на благодійний ярмарок, і приносити таким чином радість і користь іншим.

3. Один в полі не воїн.

Звичайно, самотужки організувати ярмарок – не кожному під силу. Тому потрібно, як мінімум двоє. Чому двоє? Щоб столи було зручно винести. Та й відійти щоб можна було. А то коли сам і речей не лишиш  на вулиці, і поговорити ні з ким, і й взагалі, самому дуже важко. Правда, найкращий варіант – командна робота – 4-7 людей – от тоді і весело, і надійно, і толку більше.

img_20161021_120303

4. Людей треба запрошувати.

Успіх будь якого ярмарку, не лише благодійного, напряму залежить від кількості відвідувачів. Тому рекомендую виготовити оголошення і розповсюдити їх у всіх загальнодоступних місцях. Також, не варто нехтувати соціальними мережами. Таким чином розмістити оголошення можна на  ФБ або ВК сторінці організації, міста та у життєписах тих, хто ярмарок організовує.

Крім того, помічено, що запрошувати людей варто також вже під час проведення заходу. Оскільки, проходячи повз, люди бачать, що щось відбувається, стоїть купка людей і щось продають, тому краще обійдуть стороною, оскільки особисто їх туди не запрошували.

img_20161021_122105

Власним досвідом перевірено, якщо ти береш на себе роль “зазивайла”, люди приходять! Майже ніхто не проходить повз, коли увага приділяється саме їм. Тому, якщо для Вас  дійсно важлива причина, задля якої ярмарок організовується, не соромтеся кликати людей до себе, розповідайте їм особисто, що відбувається і як вони можуть долучитися до доброї справи.

Якщо цього не робити, Ви ризикуєте лишитися без покупців, без грошей і лише дарма витратити свій час.

5. Як обрати місце?

Місце потрібно вибирати поближче о людей. Бажано або біля ринку, або в центрі, біля великого супермаркету, загалом будь де, де є люди.

6. Як визначити ціни?

Ціни визначаються за різними параметрами. З огляду на річ і на її стан, з огляду на те, з яким настроєм прийшла до нас людина, можливо, краще знизити ціну, якщо людина засмучена або знедолена. Або ж написати ціни на речі, щоб не виникало зайвих питань.

З власного досвіду скажу, найдорожчою річчю в нас на ярмарку була осіння куртка за 50 грн., вона була зовсім новою і дуже гарною, тому ми її так оцінили. А так, речі не повинні бути дорогими: від 5-ти до 30 грн. Тут головне не кількість проданих речей і не їх ціна. а кількість людей, які долучилися до збору коштів.

7. Що ще бажано зробити?

В наш інформаційний вік, все бажано фіксувати на фото або відео. Зробив щось – покажи людям. Це дуже важливо. Адже ліпше один раз побачити, аніж 100 разів почути.

8. Куди збирати гроші?

Ні в якому разі не можна класти гроші до своєї кишені. Варто мати прозору коробку, типу урни для головування, або хоча б закатану трилітрову банку. Головне, щоб люди самостійно опускали туди гроші, і бачили, як вони накопичуються.

img_20161021_115058

Після ярмарку гроші слід порахувати, і оголосити всім присутнім їх кількість. Потім віддати на зберігання бухгалтеру організації, або іншій відповідальній особі, або ж одразу витратити на цілі, задля яких було проведено захід.

img_20161021_150451

9. Де це працює?

Можливо, хтось із читачів сумнівається, що таку справу можна організувати в селі, чи навпаки, в місті. Скажу Вам так, головне, щоб було бажання та віра в свої сили. Ми таке зробили в селі, мої колеги-благодійники, організовують щось подібне в місті. Але мені здається, що в селі навіть легше, бо всі один одного знають. Отже, це працює будь-де, де є люди, які хочуть творити добро!

10. Обладнання.

  1. Оголошення.
  2. Столи – 3-4 шт.
  3. Стільці – пропорційно кількості організаторів
  4. Термос з чаєм-кавою – 1-2 шт. (для підняття настрою)
  5. Паперові склянки 15-2о шт.
  6. Прозора  коробка для збору коштів – 1 шт.
  7. Речі на продаж – багато))).

Більше фото можна переглянути тут.

P.S. Якщо Вам стала у пригоді ця невеличка стаття, поділіться нею зі своїми колегами-благодійниками, і з тими, кому ця інформація може бути корисною.